zondag 27 januari 2013

Verkouden, gepraat en wat inspiratie.

Hee, hoi. Dit artikel is wat later dan normaal, maar dat kwam omdat ik gister naar een verjaardag was geweest, en niks vooruit had geschreven. Ook voel ik me nu niet echt helemaal top, ik ben namelijjk in de nacht heel erg verkouden geworden. Wat ik erg irritant vind sowieso, maar morgen moet ik ook voor de klas voorlezen, en mijn stem klinkt nooit echt geweldig als k verkouden ben, haha. Veder heb ik niet super veel huiswerk voor volgende week, dus ik doen het nu een beetje rustig aan. Zometeen ga ik nog wel Engels leren, maar verder niet echt iets meer. Voordat ik deze post besloot te schrijven was ik even lekker aan het tekenen. En een beetje op Tumblr aan het kijken naar inspiratie. Dus nu laat ik jullie een paar leuke plaatjes zien.




Oh, dit is echt zo'n mooie foto! Ik zou echt graag ook zo'n foto ook willen maken :)



Ook heb ik een beetje aan mij layout zitten rommelen, en zo is hij wat rustiger. Verder dan een beetje engels leren, tekenen en gewoon rustig aan doen, ga ik niks meer doen. En morgen is het dan alweer maandag... Gelukkig ben ik 13.10 uit, dus dat is lekker vroeg. Liefs, Tess

Ga jij vandaag nog iets bijzonders doen?

1 opmerking:

  1. Mooie plaatjes. En waaaw, ik ben jaloers dat je zo vroeg uit bent, ik zit morgen tot kwart over vier op school. Blegh wat haat ik dat.. :(

    BeantwoordenVerwijderen