Posts tonen met het label New in. Alle posts tonen
Posts tonen met het label New in. Alle posts tonen

donderdag 7 februari 2013

New in: Presents from my sister

Terwijl ik dit typ zit ik lekker in mijn pyjama. Ik ben nu vanaf dinsdag ziek, want ik erg vervelend vind.  Natuurlijk is het wel even rustig zonder school, maar alsnog ga je geen hele activiteiten doen. Ik heb voornamelijk in mijn bed gelegen, en soms nog even aan mijn blog gewerkt, en een beetje aan school. Ook heb ik nu een hele andere layout. Ik ben er persoonlijk erg blij mee! Het is nu wat rustiger, en dat vind ik wel fijn. Nu ben ik dus ook nog thuis, maar waarschijnlijk ga ik morgen weer naar school, dat denk ik in iedergeval. Net heeft het ook nog heel erg hard gesneeuwd (natte sneeuw) en ik was blij dan ik daar niet in zat. Vandaag ga ik denk ik nog wat aan school doen en wat tekenen.

Mijn zus die was met school een paar dagen naar Londen geweest en was zo lief om voor mij wat mee te nemen.