Misschien hebben jullie het al eens op mijn wishlist zien staan, ik weel graag een OPI lakje. Misschien ga ik hem binnenkort kopen, ik weet het niet. Wat ik wel jammer vind is dat het 13,95 per lakje is, want als het goedkoper was geweest had ik het gelijk gekocht (dûh). Maar sowieso als ik het niet koop, kan ik het nog steeds willen. Ik wil het graag kopen, ik heb het geld ervoor, maar ik ben momenteel aan het sparen. Maar oké, nu over het OPI lakje, ik wil er dus graag een. Maar welke? Ik heb er een paar uitgezocht die ik wel zou willen hebben!
Posts tonen met het label nails. Alle posts tonen
Posts tonen met het label nails. Alle posts tonen
woensdag 23 januari 2013
zaterdag 12 januari 2013
Tag; Nailpolish and me
Hee, hoe gaat het met jullie? Met mij opzich goed, maar de scholen zijn weer begonnen. En dan moet je weer aan je huiswerk en dat soort dingen. Maar ik wil daar niet te lang over praten, want volgens mij vind iedereen het niet super leuk als ik alleen maar over school praat. Vandaag hem ik een tag voor jullie die gaat over nagellak. Zelf houd ik best wel van nagellak alleen als ik de ene hand heb gedaan dan ben ik altijd te lui om nog mijn andere hand te doen, haha. Deze tag is al wel wat ouder, maar ik vond het als nog leuk om te doen.
Abonneren op:
Posts (Atom)
