zaterdag 2 februari 2013

Music; Hunter Hayes

Volgens mij heb ik het al vaak gezegd; ik houd van muziek. Vroeger was het alleen maar hele bekende muziek en geen een ander nummer, nu luister ik ook nog wel muziek die hoog staat in de toplijst, maar ook liedjes die minder bekend zijn. Of nou ja, ze zijn wel bekend, maar niet super bekend. En ik heb een hele leuke artiest ontdekt! Namelijk Hunter Hayes. Hij heeft echt super mooie liedjes!




Hierboven zie je Hunter Hayes. Hij is 19 jaar oud.





 

Dit vind ik erg leuke liedjes van hem, zeker waard om het een keer te luisteren. Misschien is het jou smaak niet, maar ik vind het erg mooi. Maar wat ik altijd vind helpen om na het begin nog even verder te luisteren, want dan hoor je echt het liedje. Want soms heb ik ook wel dat ik de eerste seconden een liedje niet leuk vind, maar als ik verder luister is hij weer wel leuk. Snap je het nog?

In iedergeval, het is zeker waard om het een keertje te luisteren!

Ik ben er een paar dagen tussen uit geweest, sowieso had ik even geen camera omdat mijn zus naar Londen ging, en hem mee nam. Verder had ik niet heel veel inspiratie, en wou ik niet dat er hele flut artikelen online kwamen. Maar nu ben ik er gewoon weer, dus om de dag een artikel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten