Oreo's zijn echt een grote liefde van mij, en dan het liefste de oreo met een wit laagje chocolade er overheen... mjam. Ik had weer eens zin om te gaan bakken. Eerst zou het gewoon een dood normale cake worden uit een pak, maar nu heb ik er oreo's bij toegevoegd!
Als eerst had ik 'gewone' oreo's fijn gestampt.