Nu ik dus al een paar dagen ziek ben, heb ik mijn notebook er weer eens bij gepakt. Doordeweeks heb ik er meestal geen tijd voor, dus het was nu weer eens leuk om te doen. Het zijn er niet veel maar toch. Bij mij in mijn notebook, mag echt niks misgaan, anders is hij super lelijk. Ik scheur de bladzijde er niet uit, want dan gaan ook alle andere bladzijdes los en dat wil ik niet hebben. Bij een tekening is wel wat misgegaan, maar het is gelukkig niet zo'n hele grote fout.