Haha, als ik de titel van het artikel nog een keer lees dan denk ik net aan talking Tom, haha. Nee, maar dat is het niet. Het is een soort 'vaste' post, als persoonlijke update die ik 2 keer in de maand op dinsdag wil doen (moet ik het natuurlijk wel onthouden :p). En ik heb het talking Tess genoemd, ja eigenlijk weet ik het geen eens. Gewoon mijn kletspraatje, maar ik wou er een andere naam voor. Ik vind hem wel leuk ;)
