Posts tonen met het label Photo. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Photo. Alle posts tonen

woensdag 20 februari 2013

Safaripark Beekse Bergen


Maandag ben ik dus naar de Beekse Bergen geweest. Het was een erg leuke dag, en gelukkig was het weer ook mooi. Ik heb veel foto's gemaakt (iets van 200... oeps!) maar sommige waren niet echt mooi, maar ook zijn er een aantal die ik wel erg mooi vind. En deze aap hierboven vond ik erg grappig, hij kijkt hier namelijk best wel boos... haha.

zaterdag 16 februari 2013

Utrecht



Yeah, we hebben vakantie! Daar ben ik echt heel erg blij mee, even een weekje rust. Deze week had ik project week en ik dacht dat ik niet heel veel huiswerk had. Maar uit eindelijk viel dat toch wel heel erg tegen, want we moesten echt superveel doen en iemand in mijn groepje die deed niks. Maar uit eindelijk is alles goed gekomen, dus dat is mooi. Wat wel erg leuk was dat we woensdag met de project week naar de stad gingen! Daar moest ik foto's maken en enquĂȘtes afnemen. Foto's maken heb ik zeker gedaan, volgens mij kwam ik met iets van 170 foto's thuis, haha.


maandag 21 januari 2013

Sneak peek of my life #1

Dit is de eerste keer dat ik een sneak peek of my life doe. Veel bloggers doen het, maar zelf vind ik het altijd erg leuk om te lezen. Dus nu krijgen jullie een beeld wat ik de afgelopen tijd heb gedaan!