Posts tonen met het label Outfit. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Outfit. Alle posts tonen

zaterdag 19 januari 2013

OOTD: Comfortable and simple

Echt super stom, hij is alweer niet goed ingepland en ik kom er nu pas achter. Ik ga echt aar het probleem zoeken, want ik vind het erg irritant worden. Maar hier alsnog het artikel!


Al een tijdje zat ik na te denken over een outfit post, omdat ik dat nog nooit gedaan had. En aangezien ik mode steeds leuker vind worden dacht ik; Waarom zou ik het niet doen? Dus nu voor jullie mijn eerste outfit post. Het is niet echt een hele speciale outfit of zo, eigenlijk helemaal niet, haha. Maar toch vind ik hem erg leuk en wil ik hem graag met jullie delen!