zaterdag 12 januari 2013

Tag; Nailpolish and me

Hee, hoe gaat het met jullie? Met mij opzich goed, maar de scholen zijn weer begonnen. En dan moet je weer aan je huiswerk en dat soort dingen. Maar ik wil daar niet te lang over praten, want volgens mij vind iedereen het niet super leuk als ik alleen maar over school praat. Vandaag hem ik een tag voor jullie die gaat over nagellak. Zelf houd ik best wel van nagellak alleen als ik de ene hand heb gedaan dan ben ik altijd te lui om nog mijn andere hand te doen, haha. Deze tag is al wel wat ouder, maar ik vond het als nog leuk om te doen.




1. Hoeveel lakjes telt jou stash?

Als ik eerlijk ben, ik heb geen idee. Ik heb eigenlijk ook nooit moeite genomen om het te gaan tellen of zo, nu toch maar eens doen...Oké geteld, het zijn er 58. En dan samen met mijn zus. Het zijn er niet super veel, maar ik vind het wel gewoon genoeg.

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?

Van Essence, maar dat vind ik niet het fijnste merk van de merken die wij hebben.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?

Ik denk eigenlijk wel roze, maar zo veel de dezelfde kleuren hebben wij niet, omdat we liever niet een kleur kopen die je al ongeveer hebt.

4. Zijn er kleuren die je niet bezit?

Ja vast wel, er zijn namelijk zóveel kleuren nagellak, bijna niet normaal. Maar waar ik het eerst aan dacht is donkergroen, neongroen, grijs en geel.


5. Welke nagellak draag je het meest?

Bij mij verschilt het wel per seizoen eigenlijk maar de nagellak die ik de afgelopen tijd het meest heb gedragen is van; 'Paris Memories nr 21'.

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?

Momenteel geen een, we hebben een tijd geleden wat weg gegooid, dus deze doen het allemaal nog goed.

7.  Gebruik je een basecoat?

Ja, vaak wel. Maar heel soms niet, wat eigenlijk best slecht is, want ik moet het gewoon altijd doen.

8. Gebruik je topcoat?

Soms, eigenlijk alleen als ik een nail-art heb gedaan.



9. Stempelen of uit losse hand?

Zelf doe ik niet heel erg vaak nail-arts simpelweg omdat ik er niet super goed in ben, maar ik ga wel voor de losse hand.

10. Hou je van glitter of toch liver normale nagellak?

Ik hou erg van glitter, maar dat past niet overal bij. Du sik denk dat ik dan toch nog wel voor normaal ga, ook al vind ik glitter ook erg leuk.

11. Voel je je kaal zonder nagellak?

Nee, helemaal niet. Ik vind nagellak wel erg leuk en mooi, maar niet zo erg dat als ik er geen op heb dat ik me kaal voel.

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?

Geeneen. Ik koop soms nagellak, niet echt heel erg vaak. Maar ik ben wel nog van plan om de komende week nog een nagellakje misschien te kopen.


Dit was dan de tag. Ik tag geen mensen, iedereen mag hem overnemen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

4 opmerkingen:

  1. Leuke tag! En die derde foto is erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lakjes en tag!
    En je blog is fabulous!
    Daarom dat ik je ook vanzelfsprekend, juist heb gevolgd :)
    Volg je terug / geef een comment of some feedback, 'd love to hear from you! :D
    xoxo
    your fab NEW follower, J.
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen