maandag 21 januari 2013

Sneak peek of my life #1

Dit is de eerste keer dat ik een sneak peek of my life doe. Veel bloggers doen het, maar zelf vind ik het altijd erg leuk om te lezen. Dus nu krijgen jullie een beeld wat ik de afgelopen tijd heb gedaan!





Haha, ik ging een beetje spelen met zo'n glazen bol met elektriciteit erin ofzo ;) Ik heb geen idee hoe je dat noemt.

De foto die mijn zus op We Heart it had gezet! Hier was hij 43 keer geliked, nu is het al middels 70 keer.

Op eens kreeg ik dit te zien op m'n computer... Ik begrijp er nog steeds niks van ")


Theeee! Trouwens dit is de smaak Caramelised Pear van Pickwick.


Grappig spelletje op Google spelen :)


Oreo cupcake!

Haha, zo staat mijn kalender in mijn kamer, van 27 & 28 oktober 2012.... Misschien word het eens tijd dat ik de kalender weg gooi ;)


Nieuwe poster voor op m'n kamer!

Dit was de Sneak peek of my life alweer, ik hoop dat je het leuk vond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten