zondag 30 december 2012

Swatches: I am blue/green en I am nude

Nagels lakken is iets wat ik graag doe. Lekker experimenteren met nail arts of je nagels in een mooi kleurtje lakken. Laatst had ik 2 nieuwe lakjes van Catrice gekocht.Het zijn echt super mooi kleurtjes! En ik dacht misschien zijn jullie er ook wel benieuwd naar, dus hier de swatches!








Sorry voor de charmante pen streep op m'n hand :p haha.


Dit lakje is van Catrice en vind ik echt heel erg mooi. Zelf vind ik dat het eigenlijk altijd kan. In de zomer of de winter, hij is erg leuk! Catrice 240 Sold Out For Ever €2,69







Dit lakje vind ik zo'n typisch herfst/winter lakje. And i like it! Het si een mooie zachte kleur. Catrice Ultimate Nudes 100 Sky & Seine €2,69

Dit waren de swatches al weer! Zelf ben ik super blij met de nagellakjes. Jammer genoeg zijn mijn nagels niet heel erg mooi maar het kan nog. Alleen mijn duim niet daarom stond die niet op de foto's :)
Catrice is een budget merk, maar ik vind het wel erg fijn werken, Niet streperig, en deze 2 nagellakjes dekken gewoon na 2 lagen. Doen dus!


Wat vinden jullie van deze lakjes?


1 opmerking: