vrijdag 28 december 2012

Sinterklaas presents

Wat erg eigenlijk, het is kerst geweest en ik zet nu pas mijn sinterklaas cadeautjes online. Oeii, maar ik denk dat het toch nog wel leuk is om te zien, zelf vind ik het wel altijd leuk om te zien. Anyway, sinterklaas vieren wij nooit supergroot, maar wel gewoon met wat cadeautjes.





Als eerst eten, waar ik nu al middels de helft ervan op heb. Nomnoomm, ik hou hier gewoon heel erg veel van! (Trouwens dit is ook van de surprises op school)



Misschien heb je het ooit op mijn oude blog gelezen; ik houd heel erg van tapes. Nu heb ik dus lekker mijn collectie aangevuld :)



Dan heb ik 3 hele mooie nagellakjes gekregen waar ik super blij mee ben! V.l.n.r: Paris Memories nr. 21, 27, 3 o.a te koop bij de Douglas.



En dan deze 2 dingen! Het boek daar was ik heel erg benieuwd naar, en hij lijkt me ook heel leuk.


En dan misschien wel iets waar ik het meest blij mee ben. Natuurlijk ben ik ook blij met de andere dingen die ik heb gekregen, maar dit wou ik gewoon al zolang maar ik wist niet precies waar je het kon kopen. En nu heb ik het gewoon! Dit is een Smash book, een soort plakboek, waar je dan allemaal dingen in kan plakken. Ook zit er een pen bij waar de ene kant een lijmstift is en de andere kant een zwarte fineliner.

Dat waren denk ik wel alle cadeautjes. Het kan zijn dat ik wat vergeten ben, maar volgens mij is dat niet.. Oh shit, ik ben wel wat vergeten, namelijk nog een nagellak wat ik met de surprises heb gekregen (een glitter topcoat) maar ik maar daar denk ik nog wel een swatch van, dan kunnen jullie het alsnog zien.

Hebben jullie sinterklaas gevierd?

Beeld: Eigen foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten